Lista documentelor de interes public
Lista documentelor de
interes public ale Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara
comunicate din oficiu, conform prevederilor art. 5 alin. (1) din Legea nr.
544/12.10.2001
actualizată, privind liberul acces la informațiile de interes public
I. Organizarea și funcționarea generală a inspectoratului școlar
1. Programe și strategii ale Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara;
1.1. Planuri manageriale;
1.2. Graficul unic de inspecție școlară;
1.3. Calendarul activităților educative - la nivel județean;
1.4. Rapoarte de activitate;
1.5. Programul de audiențe;
1.6. Numele și prenumele persoanelor din conducerea ISJ Hunedoara;
2. Raportul starea învățământului;
3. Organigrama Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara;
4. Lista partenerilor Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara și a programelor/ proiectelor de colaborare în parteneriat;
II. Plan școlarizare, rețea școlară, normare, salarizare, evidență informatizată
1. Rețeaua, profilul și datele de contact ale unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara;
2. Statistici privind aprobarea planului de școlarizare;
3. Normative referitoare la funcționarea personalului nedidactic în sistemul de învățământ;
4. Metodologii, fișe-tip de evaluare și rezultate ale concursurilor de acordare a gradațiilor de merit, a premiilor și distincțiilor pentru cadrele didactice, didactice auxiliare și nedidactice;
5. Lista programelor naționale de sprijin pentru elevi;
III. Curriculum
1. Planuri-cadru și programe școlare pe discipline de învățământ;
2. Lista manualelor avizate de ME;
3. Structura anului școlar în curs;
4. Graficul desfășurării consfătuirilor județene;
5. Arondarea cercurilor pedagogice;
6. Lista profesorilor metodiști și a membrilor consiliilor consultative;
7. Grafice semestriale/ anuale de inspecție școlară;
8. Regulamente/ metodologii și grafice privind organizarea olimpiadelor și concursurilor școlare;
9. Reglementări legale privind admiterea în învățământul liceal;
10. Metodologii și calendare privind organizarea examenelor naționale, lista centrelor de examen și evaluare;
11. Lista programelor și a proiectelor cu finanțare europeană derulate;
12. Oferta de formare a Casei Corpului Didactic Hunedoara;
IV. Management instituțional
1. Reglementări privind ocuparea funcțiilor de conducere, îndrumare și control;
2. Situații statistice referitoare la concursul de ocupare a funcțiilor de conducere, îndrumare și control;
3. Liste cuprinzând rezultatele concursurile de ocupare a funcțiilor de conducere, îndrumare și control, cu respectarea GDPR;
4. Reglementări/Proceduri privind activitatea de conducere a unităților de învățământ;
5. Reglementări/proceduri privind evaluarea personalului de conducere din unitățile de învățământ;
6. Reglementări/proceduri privind efectuarea concediului de odihnă a personalului de conducere din unitățile de învățământ;
V. Resurse umane
1. Situații statistice privind numărul total de posturi didactice, didactice auxiliare și nedidactice, la nivelul județului;
2. Metodologia și calendarul privind mișcarea personalului didactic din învățământul preuniversitar;
3. Lista posturilor didactice rezervate/vacante conform etapelor prevăzute în calendarul privind mișcarea personalului didactic din învățământul preuniversitar;
4. Graficul ședințelor publice de repartizare a posturilor;
5. Aprobări privind plata cu ora;
VI. Planificare financiară și evidență contabilă
1. Resursele financiare ale Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara;
2. Bugetul de venituri și cheltuieli pe an financiar;
3. Bilanț contabil și execuție financiară;
4. Contractele de achiziții publice;
5. Caietele de sarcini și documentele care stau la baza licitației;
6. Rezultatele licitațiilor;
VII. Investiții
1. Planuri și programe de investiții;
2. Rapoarte privind utilizarea fondurilor de investiții;
3. Informații privind organizarea procedurilor de achiziții publice;
4. Caietele de sarcini și documentele care stau la baza licitației;
5. Rezultatele licitațiilor;
VIII. Secretariat-Registratură
1. Indicatorul termenelor de păstrare a documentelor primite sau elaborate de minister, unități școlare și alte unități subordonate;
2. Registrul de evidență pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public